31 декември

31/12/2006 at 12:01:13 pm (Общи)

Ден на надежди, на илюзии, на реалности, на мечти, на разочарования….. Много ще решат, че е ден на равносметка, често използвана думичка към края на годината. Равносметка няма да бъде направена, просто защото „лошото“ през годината беше повече в пъти, но пък имаше и „добро“, което също не е за подценяване. Хората са казали „Всяко зло за добро“. Истинските християни молят Всевишния „Господи, нека бъде волята ти“, не „Нека бъде както аз искам“. Но винаги ми се е струвало, че човек се обръща към Бога, само ако е изпаднал в такава безизходица, че никакъв друг логичен изход не му хрумва.. Е аз съм си безбожник, така че никога няма да го проумея съвсем…

Пожелавам на всички много, много хубави години… и тук таме някой леко неприятен ден (примерно да ти се скъса връзка на кубинка, когато бързаш), за да не се самозабравят съвсем в безпроблемен живот.

P.S. Едно напомняне до Дядо Мраз – нека приемем, че желанието ми за Коледа има срок от година – до другата Коледа…

Вашият коментар

