Бит журналист

24/09/2008 at 22:44:02 pm (Общи, По света и У нас) (, , , , )

Днес баща ми каза, че някакъв журналист бил бит. Понеже изобщо не съм на „ти“ със светските мероприятия, пък били и те „бой на журналисти“, порових из интернет и разбрах горе долу за случката. Стана ми адски тъжно, неприятно, болно и разгневено. Уж свобода на словото, уж равноправие и какво – докато някой не плати на 4-ма души да счупят нечии крака. Надявам се полицията да направи нещо по въпроса, защото е жалко да патрулират през нощта момчета, които спират Количко-вци и им правят проблем, за изтекъл с няколко дни технически преглед, а през това време други хора да си „развяват байрака“. Имаше няколко тези: първо всички отрекоха сплашване, защото видиш ли – когато сплашваш човек САМО му удряш няколко шамара, ритваш го няколко пъти и го пускаш да си ходи. Друга теза беше, че си е било опит за убийство, което се подразбира – човекът е в тежко състояние. Третата, която най-ми хареса, беше тази, че побоят е извършен, за да бъде компрометирана ДАНС (то, защото си е малко компрометирана по подразбиране). Мярнах някъде и коментар как самите ДАНС са нападнали човека, защото бил имал материали срещу тях. Какво е вярно – само той и този, който е наел биячите знае. Накрая полицията ще каже – това и това е било, „…а дали е така, кой, кой ще ми каже“. Истината ще си остане някъде там.
Късно разбирам, но на 25-ти септември (четвъртък) ще има в 10 часа сутринта мирен протест пред църквата зад пазара на Графа.
Малко по-късно вечерях и като никога се загледах в телевизора – имаше две основни новини – цените на парното и побоят на журналиста. За парното вече бях чул, че ще се изключват цели блокове, ако хората не са си платили. Ето и информация от Енергото кой блок какви пари дължи. За това вече съм „За“. Беше ми омръзнало хората да казват „Е то парното може и да не се плаща – нали няма как да спрат целия блок?!“. Е вече има как и както каза Irrefutable: „Е това с топлата вода е удар под кръста!“. За съжаление е така, но ми се струва, че за хора като нас друга оправия няма, освен удари под кръста и търкане с ножа по кокала.
Замислих се и още нещо – дали Енергото може да изключи цял вход, ако дори един човек си е платил на 100% парното – според мен – не, защото ако го направи – първо човекът може да ги съди (О, ужас!) и второ – ако го направи – това е явен акт на причиняване на раздор между хората и направо си звучи като „Ние не можем да се справим с проблема, затова тези, на които им трябва парно ще се справят с тези, които не плащат и всички доволни“.
Та такива мисли ми се завъртяха за 1/2 час гледане на новини.

2 Коментари

  1. Свобода « Кутията за всичко said,

    […] и те са хора. И някъде трябва да се тегли чертата. Да се сложи точка. Да се каже стига. Защото има нормално. Има и ненормално. И тези неща […]

  2. Selene said,

    Според мен не е опит за убийство – един човек с пистолет щеше да свърши доста по-добра работа. Изключително жестокият и не често срещан начин – побой с чукове – говори ясно за опит за сплашване. Въпросният човек е участвал в затворения от ДАНС сайт „Опасните новини“. Затова съм на мнение, че или са противници на ДАНС или ДАНС. В първия вариант искат да нагадят на тази институция и да ги превърнат в чудовища в очите на хората. Във втория вариант самите ДАНС-аджии искат да запушат устата на този, който твърди, че възстановяват наркоканалите на ДС и още много неща за тях. Не съм сигурна на кое от двете да вярвам, и двете ми се струват еднагво логични в нашата нелогична държава.

Вашият коментар

