Чудовище

19/02/2009 at 1:03:48 am (Общи)

„-Вие сте чудовище – каза й той с усмивка.
-Предполагам. И майка ми казва същото. Само че не съм сигурна какво има пред вид всеки от вас с тази дума, затова бихте ли се уточнили?
-А от майка си уточнение получили ли сте?
-Ами! Ще я хвърля в ужас ако я попитам.
-А не мислите ли, че и мен може да хвърлите в ужас?
-Имам силни подозрения, хер Хартхайм, че и вие сте чудовище и се съмнявам дали нещо може да ви хвърли в ужас.
-Чудовище – повтори той по-тихо. – Добре тогава, мис О’Нийл, ще се опитам да уточня това понятие: човек, който всява страх у другите, прави каквото си иска с хората, чувства се силен едва ли не колкото бога, няма скрупули и почти никакви морални принципи.
Джъстийн се разсмя.
-Точно такъв ми се виждате вие. А аз си имам и скрупули и морални принципи….”

Вашият коментар

