Бойко бяга от отговорност… пак!

04/02/2010 at 15:18:12 pm (Общи) (, , , )

Европа държи сметка на текущото правителство, защо предишното правителство е раздало гори на безценица, според преписка от някакви природозащитници. Източник: http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/02/03/852213_globa_ot_nad_50_mln_evro_zastrashava_bulgariia_zaradi/
Така.
За да изкоментираме удачно темата предлагам няколко неща, които да се свършат:
да засечем още информация по въпросите, различна от „Ама той царят се върна, да си вземе имота!“ И аз да имах имот – и аз щях да си го искам. Tова е непродуктивно.
Тези сделки за земи са направени с някакви документи, вероятно. Генералът се е изказал прочувствено колко е натъжен и как той няма да се опитва да доказва нещо, което е всеизвестно, само че това не ми звучи като мисъл на висш държавен служите, че и министър-председател, а по-скоро на ниво – старшината в казармата.
Ако си застанал да председателстваш – председателствай. Знае се кой е направил сделките – потърси отговорност. Тия били, ония били! Ако нямаш документи и доказателства – ще си сърбаш попарата, а покрай теб и ние. Ако имаш документи и доказателства – подписалите се ще сърбат попарата и ще се проявиш като далновиден политик. Това е процедурата според мен.
Всички знаем как Станишев, Царят и Доган били крадяли. Точно така – нека да разпръснем отговорността върху всички и да използваме стадния психологически ефект от тези действия: „ама какво съм виновен аз, че ония крадяли“. Ако не си искал тази отговорност – да не си се врял. На детска градина сме го обърнали: „Другарко,  Европа, пък Сергейчо ми продаде гората и плажа!“
Заменките да бъдат анулирани от парламента: ще клеветим, ама парламента да вземе решение… И да, точно клевета е да правиш недоказани изказвания. Може всички да го знаем, но съдията иска документи, на които да се види кой носи отговорност. Ако всички го знаем, защо единици имат гори и плажове? Или само аз съм изпуснал промоцията?! Може да са крадяли, може да са убивали, може всичко – ти си се кандидатирал за този пост, знаейки много добре какво наследяваш и като се потърси отговорност: „Ама не аз – те“ и следващите какво: „Ама не ние – той, оня там – пожарникарят“. И така до безкрай.
Ай сиктир!

Това стана много агресивно, но ми омръзна от отношението: „Аз съм тук, за да си разигравам коня, а отговорността да я поема някой друг“. Имаме си парламент, имаме си Цецка Цачева, имаме си министри, че и председател на министрите си имаме. Ако не могат да се справят – какво търсят там?
Аз като си забавя наема ми пращат писмо след 1 седмица. Къде са ви отчетите, драги горепосочени, че когато ви ги поискат: „Ама то таковата….“. Някой друг да вади картофите…

Още коментари по въпроса може да се видят тук. Надявам се да се присъедините.

2 Коментари

  1. A. Кекилпени said,

    Кой е изненадан? Не и аз.

Вашият коментар

