Лукът.ком

10/06/2010 at 18:16:31 pm (Общи)

Попадна ми еманацията на духовната ощетеност, мисловна обрязаност и откровено казано: простотия! Ако глупостта беше грях – то тези хора щяха да се пържат в собствен сос дълбоко под всичките кръгове и спирали адови! Просто нямам думи…
http://www.theonion.com/video/boys-tragic-death-could-have-happened-to-any-famil,17024/
Кратък откъс от тази страница, който ме накара да се замисля кое ми е по-нужно – харакири или лоботомия… Или лоботомия с катана!?
Ако този сайт е опит да се погледне „хумористично“ на постоянните гафове в медиите и всички глупости, които са вършени в ефир… кофти – издиша.
Всъщност не издиша, а смуче!
Или направо и двете накуп!
Не знам за каква аудитория е правено, каква таргет група ще му се хили и кой ще го намери за „гениално“, „уникално“ и „смел порив“, но това за мен това е върхът на идиократичната пирамида! А после IP-тата били на привършване… А ако случайно се окаже, че целта му е да „разкрие“, „озапти“ и „унищожи“ мерзките деяния, които се вършат в ефир – лошо, Седларов, много лошо…
Въобще – изключително плоска, грозна, нескопосана и подигравателна мацаница, зад която стоят нечие време, пари и труд… Ама кой съм аз да осъждам как хората си прекарват времето…
„Ами измисли нещо по-добро“ – първо – това мнение може да си го приберете обратно, второ – не аз съм отговорен, че някои хора се държат като малоумни, трето – демократичното ни общество напълно ни разрешава и дори подстрекава да се държим като някакви скапани тапири! (да ме прощават тапирите)!
Така че забележките – при арменския поп. Простотия не толерирам, а свободата на словото ме защитава да си говоря каквото си искам, както защитава и всяческите квази-статии, които се роят в интернет котилото на безхаберието.

2 Коментари

  1. Светослав Трайков - Слави said,

    Лично аз следя от доста отдавна Лукът и мога да ти кажа, че чувството им за хумор, начинът им на осмиване на случващото се по света (колкото и да е черно) е уникален и се смях с глас на детенцето с питона

  2. HellMan said,

    Възможно. Личният ти сблъсък със сайта е положителен и това си оказва влияние, но когато първото, което ти попадне е „В очите му виждаме колко му липсва“ (това очите на питона, който изял липсващото бебе)… не ми е забавно…
    Но знаеш – „на вкус и цвет товарищей нет“ 🙂

Вашият коментар

