На 14 съм и не съм кльощава!

26/07/2012 at 11:00:45 am (Общи)

Не ядеш, за да отслабнеш.
Като не ядеш, нямаш енергия, за да се задвижиш и да се вкараш във форма, защото (представи си!?) мускулите искат енергия.
Като не си във форма се депресираш.
Като се депресираш се чудиш какво да хапнеш за да се разсееш.
След това не ядеш, за да отслабнеш…

Не съм рехабилитатор, експерт по храните, био-агитатор и т.н., но винаги съм изповядвал златното правило: „Ям като съм гладен!“
Имам отвратителни (според книгите) хранителни навици – изкльопвам спокойно 3 кила пица (онази в големите кутии от Pizza XL) с 2-4 литра бири; купувам плодове по Нова година; салата ям само като мезе и то ако има за кого да я нарежа; готвеното ми се случва рядко по обяд, ако се замъкна някъде, където да има сготвено; ям сандвичи с шоколад, шоколад и между тях – шоколад; за пържени китайски неща в сладко-кисела гняс и хамбургери от дюнерджийници да не говорим… Да обаче съм 1,75 – 1,80 и тежа между 65 и 75 килограма и не се спирам – карам колело, ходя, мисля, активизирам се, извършвам дейности, които ме карат да хабя цялото това изядено нещо.
Някога като ходех при баба и дядо за лято – качвах сигурно 10 кг. на ходене, но там режимът беше закуска, обяд, следобедна закуска и вечеря. В приблизително близки часове, с първо, второ и трето. Имаше си режим и той си казваше своето. Сега нямам режим и хабя каквото заредя.

Така че, ако нямаш проблеми с хормони или обмяна на веществата; ако нямаш някакво заболяване или някаква друга предпоставка за пълнеене – вземи се размърдай малко и си постигни резултата, който искаш.
Всичко друго са празни приказки и диетолози.

Вашият коментар

