ТЕЦ Изток или как измислих топлата вода

11/05/2017 at 9:35:03 am (Общи)

Живея от 20 години срещу ТЕЦ Изток. Сутрин се будех от „БУЧЕНЕТО“ (който не го е чул, не може да разбере за какво говоря), а вечер гледах светлината от залеза в пушека от комините.
Това обаче не променя факта, че топла вода няма. А аз съм човек, който има нужда само от две-три-четири неща: топла вода, бензин, интернет и бира.

Любимата спи, а аз трябва да завлека до Бизнес парка прахясалото си туловище от цяла вечер шкурене на пластмаси по мотора (процесът се е осъществил под светлината на практикерска 12V лампа, закачена да смуче ток от стария ми акумулатор). В крайна сметка трябва да се изкара някой лев за насъщната бира и за бензинец (че да има полза от шкуренето).

Решавам, че тази работа с ходенето да бачкам, без къпане няма да се размине, но съм се събудил към 7:30 и имам време до 9:45 да измисля как да се къпя без да се поливам с канче. Пускам една тенджера да завира, отварям долапа, за да огледам с какъв инструмент и какви боклуци разполагам и започвам да мисля.

След 20-на минути вече бях отрязал косо горната част на бутилка от Фанта, бях пробил 20-на отвора с мнооого тънка бургия в дъното ѝ, проверих дали тече и я окичих със свински опашки на подходящо място в банята. Дори мислех да изплета нещо като макраме от свинските опашки, но бяха малко и се ограничих с обикновено връзване на кръст. Душът е готов. Котките гледат в почуда, аз се чувствам като противния комшия, който спазва правилото, че в 6 ч. сутринта стените са най-меки.

Такаа…. Аз съм 1.80 см., но любимата е 1.63 с джапанките за баня.

За да се пълни Fantaта с вода най-елементарният принцип е „гребеш с канчето в смесената топлостудена вода, сипваш във Fantaта и се радваш на няколко минути течаща вода“.

Обаче или аз няма да мога стоя прав, или тя няма да може да стига 2.5 м. нагоре и да пълни шишето 😀

Намирам стар маркуч за пералня, шише от бира, леген и започвам да мисля как да направя водна помпа от помпата ми за колело, маркуч, който едва навивам в гърлото на шишето и тенджерата (която не завря ли вече, да ѝ се незнае?!!) и то по начин, по който да не се париш в тенджерата. Освен това, ако смесиш водата още в тенджерата, ще изстине доста по-бързо, отколкото ако я смесваш директно във Фантата.

Вече беше започнало да става 8 ч. и почти бях отишъл до магазина за помпичка за туба от минерална вода, 3l тубичка, с която да заменя Fantaта (за да има повече капацитет) и 10l туба, която да използвам за смесител, та процедурата да е:
-вариш тенджерата,
-пълниш 10l туба,
-подкачваш до 3l туба (бившата Fanta),
-къпеш се като периодично сритваш педала на водата 😀 😀

В този момент ми попадна пред очите старо боксово охлаждане и си викам: „Еййй! Ако взема акумулатора от лампата и го вържа към перката, няма да има нужда да се помпи, за да подкачва…“. Обмислих и този вариант, но нещо ме спря да го приспособявам. Съжалих, че нямах някакво водно охлаждане…

Обмислях и система тип бойлер от 19l туба за диспенсър, която се напълва от тенджерата с вряла вода и след това по някакъв начин я връзвам към студената вода и я организирам така, че студената вода да не се смесва с топлата, а да я избутва… И всъщност защо да не изведа маркуч от самия диспенсър, който е практически нагревател на вода и ако забода маркуч за студена вода в тубата му ще стане своеобразна „Юнга“…..

На това място спрях.

Върнах се в банята, смъкнах малко Fantaта и боднах вътре меката връзка на подвижния душ. Намерих някаква каничка с дръжка и се изкъпах по метода: сипваш бързо три канички от тенджерата и смесваш със студена вода от подвижния душ.

Довечера ще си взема 3l тубичка, ще изчисля колко точно дупчици да направя, така че да не тече много бързо, но все пак да е приятно и по вече отработената процедура ще се изкъпя доволно 😀

И така до 19-ти май.

Пък ако измисля топлата вода по по-ефективен начин, може и да има някакъв паричен смисъл от цялата епопея.

Вашият коментар

